sosero 0 Napisano 22 Lutego Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego W związku z wprowadzeniem bdo do praktyki zastanawiam siej jak tym zarzadzać. Czy ktos mial ostatnio styczność z jakimś programem? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adammalik 0 Napisano 22 Lutego Zgłoszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego (edytowane) Większośc firm musiało się po wprowadzeniu BDO wpisać do rejestru. Bo mało która firma nie zarządza odpadami. Ze swojej strony polecam poczytać sobie o systemie SOTIPM, który jest zintegrowany z bazą BDO. System ten udostępnia swoim użytkownikom funkcjonalności związane z obiorem, transportem oraz utylizacją odpadów zgodnie z aktualnymi wymogami BDO, co pozwala na łatwiejsze realizowanie obowiązku ewidencyjnego i sprawozdawczego. https://hej.mielec.pl/pl/694_artykuly_sponsorowane/60780_jak-latwiej-zarzadzac-bdo---baza-danych-o-odpadach.html Edytowane 26 Lutego przez Adammalik Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.