Skocz do zawartości

Zdjęcie

Komputer za 2000zł

Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
/ 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Konrad

Konrad
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 06 maj 2018 - 20:30

Witam!

Otóż zastanawiam się, aby zaopatrzyć się w nowego PC do gier. Jestem praktycznie zielony jeżeli chodzi o dobór podzespołów, lecz po obejrzeniu kilku testów złożyłem coś takiego. https://imgur.com/a/Q8EYlzg oraz https://imgur.com/a/lpssOww 

Co o tym sądzicie? Czy taki zestaw był by kompatybilny?  Zależy mi na komputerze, który by nie przekraczał kwoty 2000zł. Oraz mam jeszcze kilka pytań.

1. Czy muszę koniecznie kupić windowsa? Czy za drobną opłatą mogą zainstalować mi go od razu w sklepie bez kupna systemu? 

2. Lepiej jest jeżeli są dwie kości ram, czy jedna?

3. Może głupie pytanie, ale jak wspomniałem jestem praktycznie zielony. Jak to jest z portami usb? Na przodzie obudowy są załóżmy 2 porty usb, a na tylnym jest to uzależnione od płyty głównej? 

Użytkownik Konrad edytował ten post 06 maj 2018 - 22:01

• 0

#2 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3617 postów

Napisano 07 maj 2018 - 13:09

1.jpg

Powyżej moja propozycja z esc.pl, generalnie taniej nic sensownego nie złożysz (może Ationx zaoferuje coś z morele kilka "groszy" taniej). 

Odpowiadając na Twoje pytania:

1. Sam decydujesz skąd będziesz mieć system i jaki on będzie. Generalnie zachęcam do zakupu legalnego systemu.

2. Jak są dwa sloty na ram, to lepiej w jednej kości. W przypadku 4 slotów mogą być 2 kości, co by pracowały w dualu.

3. Tak jak piszesz. 

• 1

#3 Ationx

Ationx
  • Przyjaciel
  • 625 postów

Napisano 07 maj 2018 - 17:01

Grafikę zmień na Inno3D

https://www.morele.n...v-m5cm-1078742/

Cena ta sama, a lepsze chłodzenie.

• 1

#4 Konrad

Konrad
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 08 maj 2018 - 11:06