Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podczas gry(league of legends) zawiesza mi się laptop i buczy

Zawieszanie aktualizacja win10 buczenie laptop ASUS

Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
/ 25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mahiro2314

Mahiro2314
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 05 październik 2016 - 15:48

Witam. Na wstępie powiem, że windowsa 10 mam od grudnia zeszłego roku bodajże. Polecono mi tą stronę, mam nadzieję, że Wy mi pomożecie :/ Podczas gry w League of Legends czasami po 5, a czasem po 10 minutach, a czasem nawet od razu po rozpoczęciu rozgrywki laptop zawiesza się i słychać buczenie. A wszystko się stało po aktualizacji windowsa 10. Raz pomyślałem, że buczenie przejdzie więc za którymś razem kiedy mi się wszystko zawiesiło przeczekałem pół godziny ale to nic nie dało. Nie wiem czy to jest spowodowane aktualizacją, czy coś zrobiłem z laptopem...Nie mam pojęcia co robić, bo nie znam się za bardzo na komputerach..Bardzo bym prosił o pomoc. 

 

Laptop ASUS X555LJ

 

Procesor: Intel® Core™ i5-5200U CPU @ 2.20GHz (4CPUs), ~2.2GHz

 

Pamięć: 4096 RAM

 

Karta Graficzna: Intel® HD Graphics 5500

 

Windows 10


  • 0

#2 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 05 październik 2016 - 21:17

Wcześniej na Win7 czy tam 8-ce było okej? Problem występuje tylko z tą grą? Buczenie dobiega z okolic chłodzenia (tam gdzie powietrze wylatuje) czy z innej okolicy? Pobierz HDTune i zrób error scan, także z zakładki health daj screena. Także zrób test OCCT wg poradnika.


  • 0

#3 Mahiro2314

Mahiro2314
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 06 październik 2016 - 13:31

Wcześniej na Win7 czy tam 8-ce było okej? Problem występuje tylko z tą grą? Buczenie dobiega z okolic chłodzenia (tam gdzie powietrze wylatuje) czy z innej okolicy? Pobierz HDTune i zrób error scan, także z zakładki health daj screena. Także zrób test OCCT wg poradnika.

Cały czas miałem Win 10 tylko była dostępna aktualizacja więc oczywiście ją zainstalowałem. Po niej nagle gra się zacinała od razu po załadowaniu bohaterów. Buczenie...Buczenia  nie pochodzi ze sprzętu laptopa tylko z dźwięku(gdy mam założone słuchawki i są rzecz jasna podłączone do laptopa to buczy w słuchawkach, gdy je odłączam buczy laptop, czyli moim zdanie dźwięk jakoś się odkształca i chyba to nie ma nic wspólnego ze sprzętem :/). Dobrze Pobiorę i wyślę screena.


Użytkownik Mahiro2314 edytował ten post 06 październik 2016 - 13:39

  • 0

#4 Mahiro2314

Mahiro2314
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 06 październik 2016 - 19:23

Oto screeny http://imgur.com/a/UgJPV


  • 0

#5 Emus

Emus
  • Administrator
  • 340 postów
  • LokalizacjaWolsztyn

Napisano 06 październik 2016 - 20:22

Dysk wygląda na okej, podeslij screeny z OCCT. 

 

Robiłeś może aktualizacje sterowników (i czy reinstalowałeś grę?).


  • 0

#6 Mahiro2314

Mahiro2314
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 07 październik 2016 - 14:22

Zaraz zrobię test. Sterowniki mi się aktualizują same...Więc nie wiem czy się cokolwiek zaktualizowało ze sterowników


  • 0

#7 adi45544

adi45544
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 07 październik 2016 - 15:37

To raczej nie jest żaden problem z kartą ani procesorem bo ja mam to samo i też szukam rozwiązania jakiegoś . 

Zostawiłem komputer na noc by coś mi się zrobiło i rano była aktualizacja . Ok spoko :) zaktualizowało się wszystko , włączyłem lola , rozgrywkę , zaczęło się ładować i nagle laptop się zawiesił . Włączyłem znowu myśląc że to jednorazowe i gra działała normalnie, lecz przy każdej próbnie włączenia rozgrywki cały komputer się zawieszał . Więc pomyślałem że coś ze sterownikami grafiki . Zaktualizowałem i było jeszcze gorzej . Zamiast raz wywalić robiło to cały czas . Podziałała gra 5 minut i znowu lapek poszedł w zwis a jak coś grało to też był zacięty dźwięk i nic oprócz resetu  . 

 

 

Następnego dnia wróciłem do starych sterowników od karty graficznej i nie pomogło , problem był ten sam . Wróciłem także do windowsa 10 sprzed aktualizacji , lecz to również nie pomogło . Myślałem że może jakoś pomóc reset i powrót do ustawień fabrycznych , lecz nie mogę tego zrobić gdyż wyskakuje błąd że nie ma zapisów żadnych i trzeba włożyć dysk z nimi :) 


  • 0

#8 Mahiro2314

Mahiro2314
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 07 październik 2016 - 15:38

Coś jeszcze mam wysłać? Bo nie jestem pewny czy akurat o to chodziło http://imgur.com/a/OOfT6


  • 0

#9 adi45544

adi45544
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 07 październik 2016 - 15:42

Dodam że w moim przypadku była robiona reinstalacja gry oraz naprawa jej plików i nic nie pomogło :) 

A cały problem zaczął się wtedy kiedy koledze wyżej .


  • 0

#10 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 07 październik 2016 - 17:53

Nie wiem jak to się ma w "cudownej" 10-tce, ale jest możliwość usuwania zainstalowanych poprawek? Jeśli tak, to usuwacie najnowsze poprawki (look na daty), te które mogą być przyczyną.

 

Przejdź do Panelu sterowania, a następnie wskaż opcję Programy i funkcje i polecenie Wyświetl zainstalowane aktualizacje. Na ekranie wyświetli się odpowiednia lista. Teraz wystarczy już tylko znaleźć aktualizację, którą chcemy odinstalować, kliknąć na nią prawym przyciskiem myszy i wybrać polecenie Odinstaluj.

Dodatkowo polecałbym zwyczajnie wyłączyć automatyczne aktualizacje (o ile jest taka możliwość).


  • 0

#11 Mahiro2314

Mahiro2314
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 07 październik 2016 - 18:28

Czyli najlepiej odinstalować wszystkie najnowsze aktualizacje tak? Spróbuję, dziękuję za podpowiedź...może to pomoże

 


Odinstalowałem najnowsze aktualizacje. Teraz włączę grę i napiszę jaki rezultat :) Mam nadzieję, że pomogło


  • 0

#12 Mahiro2314

Mahiro2314
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 07 październik 2016 - 19:47

Czy możliwe, że to przez tą aktualizację? http://www.chip.pl/n...10-juz-dostepna


  • 0

#13 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 07 październik 2016 - 20:22

Odinstalowanie coś pomogło? Nie wiem, która aktualizacja (o ile ona jest przyczyną, a wszystko na to wskazuje) była/jest przyczyną Twoich problemów. Ja od dawien dawna, świeżo po formacie wyłączałem aktualizacje ;)


  • 0

#14 Dzony

Dzony
  • Newbie
  • 1 postów

Napisano 07 październik 2016 - 21:23

Witam, mam podobny problem, który zaczął się jak towarzyszom wyżej.

 

Mam nowego asusa, kupowanego 3 miechy temu z win10. Jeszcze 2 miesiace temu LOL działał bez problemu. Teraz efekt odpalenia meczu jest taki jak wyżej - komputer wisi.

Każda inna gra działa bez problemu.
Na starym o wiele starszym i gorszym samsungu z win7 LOL śmiga jak ta lala.

 

 

 

Reinstalowałam grę, naprawiałam pliki z gry, instalowałam aktualki, odinstalowywałam aktualki windowsa, nic... Także z niecierpliwością czekam na jakieś propozycje rozwiązania problemu. Ja również nie znam się za bardzo na komputerach.

 

Pozdrawiam


  • 0

#15 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 07 październik 2016 - 22:12

Macie coś takiego zainstalowanego jak Xbox Game Bar? Jeśli tak, to wyłączcie to.


  • 0

#16 Mahiro2314

Mahiro2314
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 08 październik 2016 - 08:54

Wczoraj nic się nie działo. Zobaczę co i teraz czy zadziała. Jeśli tak to rzeczywiście Wasze porady pomogły :D


  • 0

#17 Piotrek421124

Piotrek421124
  • Newbie
  • 2 postów

Napisano 08 październik 2016 - 11:35

Dołączam się do problemu, mam tak samo, tylko w moim przypadku, od czasu aktualizacji wyskakuje dodatkowo błąd po uruchomieniu windows'a

a jest w nim napisane, że nie można znaleźć pliku Northwesternimparter.dll, po za tym reszta tak jak u osób wyżej.

 

Wydaje mi się że reinstalacja systemu powinna pomóc, ale jestem ciekaw czy da się to załatwić jakoś inaczej :) 


  • 0

#18 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 08 październik 2016 - 11:51

Spokojnie, bo robi się powoli burdel w temacie. Co zostało do tej pory ustalone i co może pomóc.

 

1. Odinstalowanie/usunięcie najnowszych aktualizacji/poprawek (zerkamy na datę aktualizacji i usuwamy aż do dnia, kiedy sprzęt pracował dobrze/normalnie).

2. Wyłączamy na stale aktualizacje, bądź instalujemy je ręcznie (wybieramy co chcemy zainstalować, po uprzednim wygooglowaniu czego dana poprawka dotyczy i czy wgl warto ją instalować).

3. Nie została udzielona odpowiedź czy w Win 10 jest takie coś jak Xbox Game Bar (jak domniemam wciśnięta jakaś badziewna aplikacja). Jeśli jest, to ją dezaktywować/wyłączyć.

 

-----------

Piotrek421124 - zastosuj się do powyższego + czy dobrze przepisałeś/skopiowałeś nazwę tego pliku .dll? Nawet wujek google milczy na ten temat. Niemniej jednak masz AV? Sprawdź czy nie został usunięty/przeniesiony do kwarantanny.


  • 0

#19 adi45544

adi45544
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 08 październik 2016 - 13:44

Usunąłem i zainstalowałem od nowa lola . Nic nie pomogło . 

Cofnąłem wszystkie aktualizacje , sterowników do karty jak i windowsa , dalej nie pomogło .

Temperatura jest w normie , bo 50-60 przy grze :/ 


  • 0

#20 Piotrek421124

Piotrek421124
  • Newbie
  • 2 postów

Napisano 08 październik 2016 - 14:09

Nie mam AV, i na pewno napisałem dobrze nazwe, tez szukalem go w google bo chcialem go pobrac ale nie bylo, a aktualizacji po której to się stało nie da się usunąć :/ 

Wychodzi na to że jedynym sposobem na naprawienie tego jest reinstalacja windowsa i zablokowanie aktualizacji zaraz po reinstalacji :P


  • 0



Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zawieszanie, aktualizacja, win10, buczenie, laptop ASUS

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


katalog stron KPS.PL | website downtime tracking | Katalog Stron | Katalog Stron Internetowych