Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ulepszyc czy zakupic nowy komputer?

NowyKomputer Ulepszenie Kupno Płyta główna Karta Graficzna

Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
/ 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 BoottyFreak

BoottyFreak
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 28 maj 2016 - 17:29

Procesor :Intel® Core™2 Duo Processor E8400 
             (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)
Plyta glowna:GA-EP31-DS3L
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce 9600 GT
RAM: 4Gb 2x2 OCZ PC2 6400 Dual CH Reaper X Edition EB 4-4-3
Zasilacz: MODECOM PREMIUM 500
Budzet : do 500zl

Jestem zielony w sprawach budowania / ulepszania komputerow, chcialbym kupic nowa plyte glowna z pasujacym socketem do procesora ,oraz zeby obslugiwala 8GB RAMu. Do tego jakas starsza,nie droga ,ale dobra do grania w gry karte graficzna , oplaca mi sie przebudowac owy komputer czy lepiej jest zakupic nowy?

Jezeli czegos zapomnialem to sorka .

Użytkownik BoottyFreak edytował ten post 28 maj 2016 - 17:52

• 0

#2 marcin!

marcin!
  • Ciołki
  • 24 postów
  • Lokalizacjaśląsk góralski

Napisano 28 maj 2016 - 20:43

Jeśli komp służy Ci do LoL-a - nie.

Jeśli lubisz giercować no to kupuj nowy sprzęt. To co masz teraz to jeszcze dinozaury pamięta. :)

• 0

#3 dar55

dar55
  • Administrator
  • 585 postów

Napisano 28 maj 2016 - 21:29

podkręc proca na @4000, ram do 1050 (oczywiście nowy cooler ) 

nowa grafa i komp będzie miał nowe życie 

• 1

#4 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3573 postów

Napisano 28 maj 2016 - 21:45

W co Ty chcesz gierzyć? Konkretne tytuły? Jaki masz monitor, w jakiej rozdziałce chcesz grać itd. itp. No i ewentualny, max budżet na modernizację wynosi ile?

• 0

#5 BoottyFreak

BoottyFreak
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 28 maj 2016 - 23:04