Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ROZWIĄZANY] Problem z drukarka od strony softu


Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
/ 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 gustaw24

gustaw24
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 10 kwiecień 2016 - 13:16

Witam,
Mam dość dziwny problem z drukarka(HP Deskjet 3525), a mianowicie wyskakujące komunikaty: braku drukarki np. z worda, braku sterownika próbując wejść w soft drukarki i tym samym brak możliwości drukowania. Odinstalowałem wszystkie sterowniki, starałem się usunąć CCleanerem pozostałości w rejestrach i zainstalować sterowniki od nowa. Drukarka jest ustawiona jako domyślna, system widzi ja jako pomyślnie zainstalowana. Problem w tym, ze dalej się pojawiają te komunikaty. Drukarka była sprawna przez dłuższy czas. Zaczęło się od tego ze nie mogłem wydrukować dokumentu w wordzie. Reinstalacje sterowników nie pomagają. Przy instalacji bezprzewodowej instalator najpierw ja widzi a potem daje komunikat ze jej nie znalazł. Na innym komputerze drukarka działa bez zarzutu. Proszę o pomoc.

Załączone miniatury

  • Przechwytywanie3.JPG
  • Przechwytywanie2.PNG
  • Przechwytywanie3.PNG

  • 0

#2 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 10 kwiecień 2016 - 14:37

Może zaczniemy od d... strony, ale jeśli masz sposobność to podmień na próbę kabelek USB łączący drukarkę z kompem ;)


  • 0

#3 gustaw24

gustaw24
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 10 kwiecień 2016 - 14:55

Może zaczniemy od d... strony, ale jeśli masz sposobność to podmień na próbę kabelek USB łączący drukarkę z kompem

Napisałem ze z innym komputerem działa po tym samym kablu wiec? Gdzie sens? Tak samo bezprzewodowo mogę połączyć się na innym komputerze a na tym nie. 


  • 0

#4 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 10 kwiecień 2016 - 16:34

Sorry, jakoś mi umknęło przy czytaniu. Przepinałeś pod różne porty USB? Próbowałeś nawet podłączyć przez przejściówkę, tzw. hub?


  • 0

#5 gustaw24

gustaw24
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 10 kwiecień 2016 - 16:43

Sorry, jakoś mi umknęło przy czytaniu. Przepinałeś pod różne porty USB? Próbowałeś nawet podłączyć przez przejściówkę, tzw. hub?

Tak, probowalem na roznych portach usb.


Użytkownik gustaw24 edytował ten post 10 kwiecień 2016 - 16:43

  • 0

#6 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 10 kwiecień 2016 - 17:18

Zaglądałeś tutaj: http://support.hp.co...ument/c02532647 ?


  • 0

#7 gustaw24

gustaw24
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 10 kwiecień 2016 - 17:34

Sugeruja reinstale i uzywanie narzedzia diagnostycznego... robione...


  • 0

#8 gustaw24

gustaw24
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 11 kwiecień 2016 - 14:50

Format c na wszystko.... zamknac..


  • 0

#9 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 11 kwiecień 2016 - 16:04

Temat został ROZWIĄZANY


  • 0



Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


katalog stron KPS.PL | website downtime tracking | Katalog Stron | Katalog Stron Internetowych