Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z Tuszem


Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
/ 12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zimos

Zimos
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 26 wrzesień 2015 - 17:39

Witam.

Posiadam drukarkę Canon PIXMA MP140.

Ostatnio skończył mi się tusz więc zamówiłem zamienniki.

Gdy wymieniłem kartridże i zabrałem się do drukowania,pojawił się problem.

 

 

Podczas drukowania pojawia się komunikat:

 

"Nie można rozpozać kasety z atramentem" lub "Pojemnik z tuszem jest źle zainstalowany lub niezgodny z twoją drukarką"

Po tym komunikacie okno drukowania się wyłącza.

 

Co mam w tej sytuacji zrobić?

 

Dodam jeszcze że miga jakieś E5.

 

Proszę o pomoc.


  • 0

#2 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 26 wrzesień 2015 - 18:44

Zaglądałeś tutaj?


  • 0

#3 dar55

dar55

    piernik

  • Administrator
  • 594 postów

Napisano 26 wrzesień 2015 - 19:24

Po co zaglądać gdziekolwiek 

Teraz HP i Canon mają opragromowanie że nie da się zamienników stosować

Wygrali w sądzie i nie ma zamienników tylko tzw pirackie tusze 


  • 0

#4 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 26 wrzesień 2015 - 19:36

Ja mam Darek DeskJeta 1510 czyli tani badziew, z tymi nowszymi chipami bodaj i ostatnio kupiłem zamienniki i śmiga ;)


  • 0

#5 Zimos

Zimos
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 27 wrzesień 2015 - 12:35

Czyli nie da się z tym nic zrobić?


  • 0

#6 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 27 wrzesień 2015 - 12:37

Rozumiem, że te stare "oryginalne" do dna z tuszu opędzlowałeś? Można było spróbować napełnić samemu te oryginalne kartridże. Tylko teraz nie wiem, czy jak są "zużyte" to coś to da, czy przed napełnianiem trzeba było zostawić te 2-3 ml tuszu.


  • 0

#7 Zimos

Zimos
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 27 wrzesień 2015 - 12:39

Niestety tak.

Czyli te zamienniki są bezużyteczne?

Nie da się z nich korzystać?


Użytkownik Zimos edytował ten post 27 wrzesień 2015 - 16:05

  • 0

#8 Zimos

Zimos
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 28 wrzesień 2015 - 10:57

Chciałbym jeszcze zapytać...

Czy nie można w jakiś sposób "przeprogramować" drukarki żeby można było używać zamienników?


  • 0

#9 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 28 wrzesień 2015 - 11:13

Zimos

 

szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia. To musiałaby być większa ingerencja raczej w samą drukarkę, która zgłaszała "problem" za pomocą softu. Nikt chyba tego jeszcze nie obszedł, więc pozostaje Tobie wymiana tego tuszu (większość sprzedawców na to pozwala).


  • 0

#10 Wortal PCElite

Wortal PCElite
  • Redaktor
  • 1469 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 04 październik 2015 - 08:33

Chciałbym jeszcze zapytać...

Czy nie można w jakiś sposób "przeprogramować" drukarki żeby można było używać zamienników?

 

 

Miałem ten problem. Mam drukarkę HP i korzystam z zamienników. Nie wiem gdzie kupowałeś ale ja kupowałem na allegro. Sprzedający wysyłał mi 5x zamienniki i w końcu się udało:) Próbowałem bawić się z oprogramowaniem i uzupełnianiem tuszu samemu ale nic to nie dawało. Sugeruję zgłosić się do sprzedającego i próbować wymieniać produkt. Powinien Ci wymienić lub dosłać kolejny kartridż. 


  • 0

"Jeśli czas to pieniądz, to wszyscy żyją ponad stan."


#11 Optima-md

Optima-md
  • Newbie
  • 1 postów

Napisano 06 październik 2015 - 20:22

to proste :) Drukarka Canon ma na płycie głównej a dokładnie formaterze wgrane oprogramowanie zwane firmware. Odpowiadające za zgłaszanie się drukarki po podłączeniu do PC itp. Dodatkowo producenci starają się zabezpieczyć swoje urządzenia dokładając pulę numerów z kodami tak aby bez problemów działały tusze oryginalne. A wkłady zamienne, regenerowane itp mogą już nie działać. 

W Pana przypadku problem polega na tym iż kupiony tusz ma uszkodzony chip albo jest konflikt pomiędzy innymi pojemnikami. Aby to sprawdzić należy wyciągnąć sprawne tusze i zostawić tylko ten podejrzany. po włączeniu na status monitor pojawi się komunikat czy tusz został rozpoznany a brakuje reszty lub będzie informacja proszę włożyć wszystkie pojemniki. 

Wersja alternatywna to przytrzymać po uruchomianiu drukarki przez 5 s przycisk anuluj  ( czerwony) drukarka wznowi swoją pracę i będzie normalnie drukować. 

Więcej na ten temat znajduje się na stronie [cenzor] lub na ich blogu o tuszach zamiennych do drukarek canon.

 

//raf

 


  • 0

#12 Zimos

Zimos
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 19 październik 2015 - 14:41

to proste :) Drukarka Canon ma na płycie głównej a dokładnie formaterze wgrane oprogramowanie zwane firmware. Odpowiadające za zgłaszanie się drukarki po podłączeniu do PC itp. Dodatkowo producenci starają się zabezpieczyć swoje urządzenia dokładając pulę numerów z kodami tak aby bez problemów działały tusze oryginalne. A wkłady zamienne, regenerowane itp mogą już nie działać. 

W Pana przypadku problem polega na tym iż kupiony tusz ma uszkodzony chip albo jest konflikt pomiędzy innymi pojemnikami. Aby to sprawdzić należy wyciągnąć sprawne tusze i zostawić tylko ten podejrzany. po włączeniu na status monitor pojawi się komunikat czy tusz został rozpoznany a brakuje reszty lub będzie informacja proszę włożyć wszystkie pojemniki. 

Wersja alternatywna to przytrzymać po uruchomianiu drukarki przez 5 s przycisk anuluj  ( czerwony) drukarka wznowi swoją pracę i będzie normalnie drukować. 

Więcej na ten temat znajduje się na stronie [cenzor] lub na ich blogu o tuszach zamiennych do drukarek canon.

 

//raf

 

Niestey to również nie pomogło...Próbowałem przytrzymać przycisk anuluj ale to nie przyniosło skutów.Zwróciłem się również do sprzedawcy u którego kupiłem tusze,ale powiedział mi że zakupione tusze nie podlegają wymianie ani gwarancji.Czy nie ma jakiegoś sposobu na ominięcie tego zabezpieczenia?


Użytkownik Zimos edytował ten post 19 październik 2015 - 15:24

  • 0

#13 beznazwy3

beznazwy3
  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 22 październik 2015 - 11:12

Podstawowa kwestia t okupić dobrej jakości zamienniki,takie które w praktyce podczas drukowania nie uszkodzą głowicy. Gdzie oraz jakie kupowałeś? Bo być może są po prostu nieodpowiednie i tutaj leży problem. Zdecydowanie mniej problematyczne pod tym tym względem są drukarki Epsona i Brothera.


  • 0



Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


katalog stron KPS.PL | website downtime tracking | Katalog Stron | Katalog Stron Internetowych