Skocz do zawartości

Zdjęcie

[2000 zł] Zestaw "awaryjny" dla grafika

Zestaw komputerowy 2000zł grafika photoshop after effect hitachi bx100 core i5 8 gb

Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
/ 1 odpowiedź w tym temacie

#1 detreu

detreu
  • Newbie
  • 1 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 12:03

Witam serdecznie.

Planowałem inwestycję w coś konkretniejszego na początek przyszłego roku, jednak mój laptop zdechł trochę zbyt wcześnie. Teraz muszę szybko poskładać coś awaryjnego. Niestety jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt, także będę naprawdę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie...

Przeznaczenie to głównie photoshop, ale miło byłoby móc też odpalić sporadycznie after effecta. Budżet na chwilę obecną to tyko około 2000zł, ale postanowiłem, że przemęcze się narazie na jakimś najtańszym używanym monitorze. Także zostaje "tylko" skrzynka. Do tego został mi jeszcze sprawny dysk (Hitachi "5k500.b-500") z laptopa i na nim też fajnie byłoby zaoszczędzić. Jeśli się do czegoś jeszcze w ogóle nadaje...

Ogólnie zależy mi na tym żeby złożyć coś co będzie jako-tako działać z w/w programami, będzie mieściło się mniejwięcej w budżecie i pozwoli na późniejszą modernizację... Z góry dzięki za pomoc.

• 0

#2 Rafaello025

Rafaello025
  • Administrator
  • 3689 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 15:18

Dysk trochę wolny, ale na start wystarczy. Generalnie kupiłbym:

Core i5 4460

Gigabyte GA-B85M-D3H

8 GB Goodram PLAY / Kingston Fury HyperX 1600 MHz

Crucial BX100 250 GB

LiteOn iHAS-122

Zalman Z1 / SilentiumPC Brutus M23 / Zalman Z3

Thermaltake Smart SE Modular 530 W

Wyjdzie ok. 2000 zł. Z grafiką będziesz musiał się pobujać z zintegrowaną, która jak na taki układ jest całkiem wydajna.

• 0

Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!