Skocz do zawartości


Zdjęcie

Urządzenie wielofunkcyjne nie drukuje


Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
/ 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 adeemakX

adeemakX
  • Newbie
  • 2 postów

Napisano 04 sierpień 2014 - 14:29

Witam,

jestem posiadaczem HP DeskJet F380. Mam je już kilka lat i nigdy nie było takiego problemu. W urządzeniu jest papier, oba pojemniki z tuszem są pełne, nie wykrywa żadnych błędów, a gdy na komputerze wybiorę opcję "Drukuj", nie dzieje się po prostu nic. To znaczy drukarka wyda jakiś dźwięk, a dalej nic. Nie pobiera papieru nawet. Co mam zrobić?


  • 0

#2 robak112

robak112
  • Newbie
  • 3 postów

Napisano 04 sierpień 2014 - 14:42

Również posiadam to urządzenie i niedawno miałem ten sam problem. Jak się potem okazało, cały problem spowodowany był moim skąpstwem. Zamiast oryginalnych tuszy kupiłem zamienniki. Długo szukałem o tym w Internecie i wyszło na to, że drukarka ta nie zawsze radzi sobie z zamiennikami. Polecam kupić oryginalne tusze firmy HP (obydwa!) i wtedy przetestować sprzęt. :)


  • 0

#3 BornToEat

BornToEat
  • Użytkownik
  • 6954 postów
  • LokalizacjaGniezno

Napisano 04 sierpień 2014 - 15:39

Wejdź w Panel Sterowania -> Sprzęt i dźwięk -> Urządzenia i drukarki -> PPM na drukarkę -> zobacz co jest drukowane
Są tam jakieś oczekujące dokumenty?
Czy skaner działa? Czy urządzenie drukuje strony?
Jeśli nic nie jest drukowane a urządzenie nie drukuje to wejdź w aplikację dostarczaną wraz z drukarką (powinna nazywać się tak jak Twoja drukarka), po prostu chodzi o to, żeby przeczyścić tym programem drukarkę.


  • 0

Człowiek uczy się na własnych błędach..... .....Choć pewnie wolałby uczyć się na obcych
STOP GOTOWCOM Z ALLEGRO!
Masz jakieś uwagi co do mojej pracy/poradników/postów na forum? Napisz do mnie prywatną wiadomość lub załóż temat tutaj. Za wszystkie uwagi dziękuję!


#4 CzarnynaBialym_pl

CzarnynaBialym_pl
  • Newbie
  • 11 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 06 listopad 2014 - 15:27

Ja proponuję tak profilaktycznie raz jeszcze zainstalować oprogramowanie od drukarki i ewentualnie zaktualizować je bo tutaj też może występować problem.


  • 0



Stary temat!

Guest, ostatni post tego tematu został napisany 30 dni temu i nowy post zostanie uznany za odkopywanie tematów. Załóż nowy wątek!


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


katalog stron KPS.PL | website downtime tracking | Katalog Stron | Katalog Stron Internetowych