Skocz do zawartości


REGULAMIN SERWISU PECECIK.COM:

1. Zasady ogólne:
1.1 W skład grupy moderującej wchodzą Administratorzy, moderatorzy oraz wyznaczeni użytkownicy.
1.2 Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
1.3 NICK oraz dane profilowe nie mogą zawierać słów obraźliwych oraz powszechnie uznawanych za wulgarne.
1.4 Zakazuje się tworzenia nicka podobnego do nicka którejkolwiek z osób należących do grupy moderującej pececik.com.
1.5 Zakaz edytowania i usuwania uwag grupy moderującej.
1.6 Zakaz obrażania innych, używania wulgaryzmów, umieszczania treści rasistowskich, obraźliwych, pornograficznych oraz drastycznych.
1.7 Zakaz plagiatowania z innych for jaki i z pececik.com. Podczas cytowania należy podać źródło treści.
1.8 Grupa moderująca może odstąpić od kar, według własnego uznania.

2. Pisanie postów/tematów:
2.1 Przed założeniem nowego tematu użyj opcji >>SZUKAJ<<
2.2 Nazwy tematów formuj zwięźle i ściśle odnoszące się do zagadnienia problemu.
2.3 Zabronione są tematy typu "Pomocy", "Problem" "Śpieszy mi się" i inne nie precyzujące problemu.
2.5 Zakaz pisania caps-lockiem , formatowania tekstu z wyjątkiem pogrubienia słów kluczowych i podkreślenia. Całkowity zakaz stosowania koloru czerwonego , który jest przeznaczony dla grupy moderującej.
2.6 Odpowiadając w temacie, pisz z sensem i na temat.
2.7 Zakaz zakładania tematów kolidujących z obowiązującym prawem (min. linki do nielegalnych plików, materiałów i gier typu Bitefight), zakaz podawania linków referencyjnych, które przynoszą jakąkolwiek korzyść materialną użytkownikowi.
2.8 Zakaz zakładania tematów i pisania postów celem uzyskania pomocy w kwestii nielegalnego oprogramowania, forsowania cudzych zabezpieczeń, sposobów na obejście regulaminu oraz udzielania takowej pomocy.
2.9 Na forum obowiązują zasady pisowni polskiej, które należy przestrzegać. Wyjątkiem jest brak znaków diakrytycznych, który jest dopuszczalny.
2.10 Zakaz dublowania tematów.
2.11 Zakaz odpowiadania w tematach przedawnionych - 30 dni od ostatniej wypowiedzi

3. Sygnatury i Avatary:
3.1 Zbyt duży podpis może zostać zmodyfikowany lub usunięty.
3.2 Nie można używać avatara podobnego do rang użytkowników forum!
3.3 Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia podpisu w każdej chwili jeśli uzna to za stosowne.

4. ShoutBox:
4.1 W Shoutbox obowiązują zasady ogólne regulaminu oraz zasady pisania postów/tematów.
4.2 W SB obowiązuje zakaz spamowania, floodowania .
4.3 Zakaz zadawania pytań odnośnie problemów związanych z komputerami w SB, łącznie z podawaniem linków do tematów.
4.4 Zakaz używania dużej ilości emotikonek.

5. Warny/Ostrzeżenia:
5.1 Nieprzestrzeganie zasad Regulaminu karane będzie warnem,
5.2 Drastyczne lub nagminne łamanie Regulaminu karane będzie banem.
5.3. Warn może zostać usunięty przez moderatora, od którego użytkownik otrzymał ostrzeżenie, o ile uzna poprawę usera.
5.4 Moderator ma prawo ukarać użytkownika warnem lub upomnieć, jeśli uzna to za stosowne.

6. Spam i odmiany
6.1 Zakaz spamowania na forum w różnych postaciach bez uprzedniej zgody administratora
6.2 Bez zgodny administratora forum zabronione są jakiekolwiek formy reklamy, a w szczególności:
nazwy marek
nazwy sklepów
adresów stron
etc.
Administrator może żądać usunięcia takowego wpisu lub bez powiadomienia własnoręcznie go usunąć łącznie z zablokowaniem użytkownika.

Wszystkie spory rozstrzyga administrator. Decyzja jest niepodważalna.


katalog stron KPS.PL | website downtime tracking | Katalog Stron | Katalog Stron Internetowych